30 April 2010

si TAIK BABI edisi 2

Wahh, ada 3,4 orang membe kita yang sokong diorang ni. What a great friendship ever lahh kan korang ni.
Siapa yg terasa bagus lahh. Kau sendiri tahu yang ktorang memang fuck tahap anjing kat diorang ni tapi kau still nak backup diorg? Aku gembira dengan perangai kau ni.
Susah lah nak cari kawan sejati macam kau kan. Siap pergi birthday party si taik babi tu lagi pula.
aku ingat lagi time kita form 4 then si TAIK BABI ni belah petang duduk ramai2 tepi surau mcm orang sakai
then, bila nampak SAKINAH diorang mcm orang gila tepi jalan nampak orang terjeritjerit. serius gedik gila macam gampang.
Tahu pula kau cakap tak suka, menyampah but now bila dia dah naik pagi bukan main BAIKKK kau dengan diorg eh cakap tak serupa bikin lahh kau. pikir sendiri lahh ehh?

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. aku tak cakap kitorang nak menang and dari awal aku memang TAK SUKA budakbudak ni kan. kenapa kau nak terasa lebih bila aku post benda ni. look babe, this is the truhtly posting from what our thinking and what i feel okayh. kalau kau fikir kitorang gaduh sebab mende yg SILLY THING. you should ask them why ktorang BENCI gila kat diorang. and tak ada kena mengena dengan kau tak datang or datang kat our party sebab hakikatnya ktorang memang TAKNAK jemput korang malam tu. :DD

    ReplyDelete